tessita.reismee.nl

La vida es un carnaval

Jawel, het werd wel weer eens tijd voor een zonnetje!

En dus vertrek ik over 4 weken naar Brasil.Naar Rio wel te verstaan!

Samen met Kim -die de dagen aftelt om zich te herenigen met haar grenzeloze liefde Rodrigo- en Amy - die met haar rugzakje al menig Latijns-Amerikaans land heeft aangedaan de afgelopen maanden- hoop ik de samba te leren dansen in de straten van Rio en ondertussen de praias van Copacabana en Ipanema onveilig te maken!

Na carnavalis het plan in Hostel Mellow Yellow te gaan werken, waar Kim al tijdens NHTV stage heeft gelopen.

Ik kan niet wachten!!! Eindelijk naar Brasil

Laughing

http://www.reismee.nl/beheer/videos/view/12818/

Reacties

Reacties

Esmée

Hey sis,

Jippie, alvast een reisverslag voordat je vertrek;)! Ik ga je weer met heel veel plezier volgen.... Ik vind het super leuk voor je dat je Brazilië onveilig gaat maken:D! Nog maar 4 weken, spannend! Ik zie je snel en dan hoor ik vast wel alle verhalen over de voorbereidingen.

Dikke kus

jacintha

Hey Tes!
Onwijs leuk!:) heel veel plezier daar en geniet er van!
Liefs

Hedwig

Hoi Tessa,

Super dat je weer op reis gaat. Veel plezier met de voorbereidingen.

Groetjes

charlot

Wow KKKetes! Supervet dat je weer je vleugels uitslaat. Ik zal je op de voet volgen! Maar zien we elkaar niet meer dan? :( LIefs

Marijke

Eindelijk Carnaval vieren in Rio, iets we je al jaren wilt! En samen met Kimbo en Amy! Ik kijk nu al uit naar je verhalen en foto's! Maar eerst nog een dagje samen werken hihi!

jan-harm

klinkt allemaal mooi brazil, strand, carneval.
pas alsjeblieft op!

http://brazilie.nlambassade.org/you-and-country/reisadvies-brazilie.html

wij gaan je weer volgen op deze website

mille besos

jan-harm en lela

Jurgen

Zo güzel! Fantastisch dat je hebt geboekt en dat je die heupen los gaat gooien in Río!

Elle

Oohh Tess! Lekker, lekker, lekker!! Ik ga jou ook volgen ;) X.

Amy

Nog maar een klein maandje!! Heb er ook zoooveel zin in! See you there xxx

Charlotte

yeeeeehaaaa! NICE Tessie :) hoe lang ga je?

xx je nicht

joyce van looij

Hola Tessa,
Ja hoor, het is weer zo ver .
Ons avontuurlijk nichie gaat weer op stap.
Tessa,we kijken uit naar al je verhalen en voor nu een goede voorbereiding.
Liefs en xxx

Hanna en Errol

Hoi lieve Tes,
Leuk voor je. Wij zullen je verhalen weer blijven volgen.
Geniet van de tijd dat je er bent en heel veel succes met het werk.
Errol en Hanna

Glenn (je vader)

Dag Tessa,

Is fijn om te lezen voor de mooie reisplanning; enwel begin van dit jaar.
Brazilië is een fantastisch land; vooral de staat Rio, bekend om het grootste carnaval in de wereld.
Ik zou zeggen: geniet ze en je reisverslagen zal ik
zeker nalezen.
Vooralsnog, een goede vliegreis toegewenst en kom goed aan.

Veel liefs,
Glenn Willem xxx

Charlot

Ik wil verhalen!!!! =D =D liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!