tessita.reismee.nl

República Banana here I come!

Nog twee volle dagen, dan is het zover... Donderdag om 14.00h vertrekt mijn vliegtuig via NY, Atlanta naar San Pedro Sula. Daarbij zal ik de witte weilanden en verkleumde Nederlanders achter me laten. Honduras komt al sneller in zicht en daarbij natuurlijk het idee van zonnige stranden, wuivende palmbomen, brullende bosapen... EN: de stage bij de taalschool in La Ceiba.

Afgelopen weken iedereen nog even gezien voor het vertrek van 7 maanden, dat valt natuurlijk niet altijd mee. Gelukkig weet iedereen inmiddels een beetje hoe ik in elkaar zit en werd er niet vreemd opgekeken van een lach mét traan.

Vandaag is de dag dat ik voor het eggie ga kijken hoeveel er in mijn kakelverse backpack kan. Ben heel benieuwd, hij ziet er zo klein uit! Ik denk dat er wel 3 catrachos (Hondureños) inpassen! Ach.. samen staan we sterk.

Nog even het adres van m'n onderkomen in La Ceiba:

Colonia El Sauce, 3a etapa

Calle el Enano, casa # O-4

Atrás de Hotel La Quinta

La Ceiba Atlántida, HONDURAS

Das een envelop vol zullen we maar zeggen, dussss ik verwacht extra grote enveloppen (anders pas het adres niet).

Veel liefs allemaal, ik denk aan jullie en hou van jullie! Succes met de barre vrieskou de komende weken, en pas op met schaatsen.

Nog even een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=k0qyn4Eq2Zs&feature=related

Reacties

Reacties

Wendy

Tessiiiiitaa!! Veel succes met het inpakken van je backpack haha.. Ik heb van de week een nieuwe koffer gekocht (knalgroen haha)! Mn andere was stuk..neem altijd veelsteveel bagage mee..
Ik ben echt zo benieuwd naar je verhalen uit Honduras!!! Veel plezier en succes en we spreken elkaar gauw!! Ciaoooo boluda besitossss

Erika

Hola chica!

Heerlijk he dat 'we' overmorgen al vertrekken!!! :D
Ik wens je een leuke vliegreis en we houden contact!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
erika

Hedwig en Rob

Hoi Tessa,

Heel veel plezier en geniet van alle bezondere ervaringen die je weer zult opdoen.

Anita

Tessi! Geniet ervan! Zal vaak aan je denken hier in het koude kikkerlandje ;)
Liefs!

joyce van looij

Hola Tessa,
Ja ,het gaat opschieten he?
Op naar het avontuur.
Sterkte met afscheid nemen,een goede reis en veel warmte van ons.
Lieve groetjes en een dikke knuffel.
O.Gerard en t.Joyce

Jacintha

Tessie! hahahah heel veel plezier he!:) Ik ga toch nog even vanavond mn schaatskunsten hier vertonen..nu het nog kan hahaha al vind ik een ander temperatuurtje natuurlijk helemaal niet erg! Maar ik wil je nog een keer een goede reis wensen en succes met het inpakken/stampen van de rest;)
liefs Jassie

Amy

Ik wens je een hele goede reis!!
Zorg wel dat je op tijd terug bent voor de Antilliaanse Feesten in augustus he? :)) Ik weet hoe verleidelijk het is om langer te blijven in zo'n heerlijk warm en mooi land. Succes met alles!
Knuffel!

Esmée

Hey lieve Tes,

Wat leuk om weer een update te krijgen nog net voor je vertrek:)! Ik hoop dat je het heel erg naar je zin gaat krijgen en weer veel nieuwe ervaringen opdoet! Natuurlijk ook veel succes met het inpakken van je backpack en het afscheid! Wij bellen morgen nog even en daarna spreek ik je via Skype! Ik ga je nogmaals ontzettend missen en hou ook van jou!

Dikke kus

Esmée

Hey lieve sissy,

Ik zit weer eens in de trein en dacht zal mijn sissy even schrijven:)! Ik denk al twee dagen aan je. Hoe je afscheid was gegaan, hoe je reis naar New York is verlopen en de controle, hoe je al die uren op Atlanta hebt overleefd en natuurlijk de belangrijkste vraag of je al helemaal veilig in Honduras zit?! Je zal wel gesloopt zijn na zo'n lange trip. Hier gaat alles goed. Ik had gisteren een borrel van het werk (as usual;)) en dat was zeer geslaagd. Het weer is hier echt vreselijk, erg koud en de gevoelstemperatuur is -10 á -15:(! Nou, lieve sis dat was de update vanaf mijn kant van de wereld. Ik kijk uit naar je volgende update en hopelijk tot op skype, zo niet, dan begrijp ik dat als geen ander:)!

Dikke kus,
Esmée

Errol en Hanna

Hola Tessa,
Niet te geloven, zo ben je gezellig met mannie en Sammie in alkmaar en nu alweer aan de andere kant van de wereld. Wij hopen dat je het naar je zin zult hebben. Wij hebben genoten van de youtube film,grappig hoor, je krijgt er zeker wel zin in bij het horen van de muziek.
Heel veel succes met alles wat je zult ondernemen en wij houden je site in de gaten.

muchas besos
Errol en Hanna

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!