tessita.reismee.nl

Maakt niks uit als het wat later is…

Dus daarom: Nog een gelukkige Valentijnsdag! Mam, kon de deur nog open door al die valentijnskaarten?? Niet openmaken he! Gheh..

Hier hebben we het ook gevierd, met een klein carnaval –carnavalito- in de uitgaanszone. Was een succes, nog beter zou het geweest zijn als ik niet zo brak was van de avond ervoor.. heh oftewel: de feestjes zijn niet aan te slepen en ik vermaak me prima.

Afgelopen week ben ik met mijn baas en Hector naar een villa resort in de bergen geweest. Een Engelse millionair heeft dit park opgezet en wij gingen erheen om te praten over eventuele samenwerking. Wat een prachtige omgeving! Het ligt aan de rivier en met een super uitzicht op een waterval in de hoge bergen van Pico Bonito. Ook de villa´s waren niet de minsten en waande me echt even in luxe! Gelukkig had ik mijn mobiel mee, dus heb wat foto´s kunnen maken.

Naast deze uitstapjes gaat het werk goed, met de ene dag wat minder te doen dan de andere. Er zijn inmiddels weer wat meer studenten op de school, al is het nog steeds rustig. ´s Avonds doen we meestal wat met de studenten, of ga ik samen met inmiddels een van m´n beste vrienden hier, Joshue, naar Doña Viola. Ze is een dame van in de 60 die haar tuin heeft omgetoverd tot barretje/ chillplek waar de jongeren (en trouwens de ouderen uit de buurt ook) wat biertjes drinken. Chillaxin´!! Joshue heeft trouwens in het weekend m´n haar geknipt ¡dios mio! ik kneep hem wel even toen hij er zo´n 10 cm afhaalde, maar het zit eigenlijk best goed nu.

Oh! Update over de Nicole Kidman- taxichauffeur: die geeft me tegenwoordig een lift! Jawel, taxichauffeurs die niks berekenen voor de rit; in Nederland onvoorstelbaar, hier zie ik het ook maar als een grap. Ik zal deze gastvrijheid nog nodig hebben want vandaag is het weer begonnen met regenen bahbahbah, had ik net een beetje mijn kleur bijgewerkt op t strand afgelopen weekend, is het weer dit Nederlandse weer! Hopelijk zal het dit weekend beter worden, want we zijn van plan naar Utila te gaan, whiii Daarover de volgende keer meer...

Oogjes dicht en snaveltjes toe!

Reacties

Reacties

Kelot

Haha! Go Tes! Gratis liften van taxichauffeurs?
Klinkt goed allemaal, ben benieuwd naar je avonturen in Utila. Met mij alles oke, van t ene drukke project in een nieuwe gestapt. We zitten deze week in een koude loods bij -6 =O Dan heb jij niks te klagen met je regen! =P
Dikke zoenen voor jou! Tof om te lezen!

ben nieuwsgierig naar de foto's van t luxe villa resort! en kwam Mel dit weekend tegen in Hoorn :) gaan komend weekend waarschijnlijk thee drinken. X!

Ryanne

Dont worry be happy!
hahha, je moet lekker blijven genieten Tes,, het klinkt super allemaal:D
xx

Mieke

Niet zo piepen gelijk:p volgens mij regent het er warm water:P wij zitte nog steeds met sneeuw en gevoels tem van -10...
Ohh ik wil foto's van je nieuwe kapsel! Had hij het al eens eerder gedaan?
liefs -x-

Nikita

Klinkt relaxed die taxi chauffeur!! Feestjes zijn ook altijd goed... Ben benieuwd naar de foto's van je mooie villa's! Chillaxin', mooi woord! ;) Kus

Esmée

Hey sis,
Ik was je niet vergeten hoor;)! Wat heerlijk al die feestjes:)! En je hebt je haar geknipt.... Wow, ik ben zo benieuwd naar alle foto's. Ik zag dat je alweer een aantal nieuwe had geplaast, dus ga zo gelijk kijken. Hahaha....je eigen chauffeur, dat is een luxe. Je zult wel weer moeten wennen als je weer op de fiets moet. Nou lieve Tes, veel plezier weer en succes met je stage.

Veel liefs en dikke knuffels,
Esmée

Ter

Hi tessie!

Wiewoow een eigen chauffeur.. doe maar luxe! Hoe krijg je het weer allemaal voor elkaar, gooi je niet teveel je bruine lokken in de strijd?! ;-p Ahh.. een beetje regen! Altijd beter dan de kou, sneeuw een viezigheid die wij hier hebben gehad! Niet teveel stappen he, je moet daar ook nog wat leren! ;-)

Geniet ervan meid! Miss you!

Liefss xx ter

noelie

komen je krullen alweer terug?????
Hoop van wel....
want een Tessa zonder krulletjes ,is geen Tessa....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!