tessita.reismee.nl

Somos los que estamos y estamos los que somos

Veranderingen...

... En dan heb ik het niet over de lente die aan is gebroken in Nederland- al doet me dat natuurlijk wel ontzettend veel deugd (14 graden! Pas op dat je niet zweet!)
Nee, heb het over het feit dat ik me net op en top op mn gemak voelde, en nu verandert t allemaal.


Allereerst is Miriam vorige week weggegaan, vriendinnetje uit Duitsland. We konden t zo goed met elkaar vinden maar helaas moest zij weer back to reality.
Daarnaast is, nadat de school kleiner is geworden en ik met m'n baas in een klein kantoortje zat, nu de hele school omgetoverd tot 1 grote bouwval. Vandaag gaan
we beginnen met de verhuizing, omdat er simpelweg niet genoeg geld was om het pand te betalen. Ontzettend triest natuurlijk, nadat m'n baas hier 12 jaar
zijn school heeft gehad, vanaf het prille begin. Toch houdt hij altijd een glimlach op zn gezicht, wat een positiviteit! Enig nadeel voor mij is dat de klassen
gaan plaatsvinden in... mijn huis! Of ik kon kiezen om te blijven, of met een familie wonen. Dat laatste zie ik ook niet helemaal zitten aangezien je veel
minder vrijheid bij een familie hebt en ik hou nou eenmaal van vrijheid :) Ben van plan vandaag op zoek te gaan naar een klein appartementje, kijken of dat gaat
lukken. Daarnaast kan mijn kamertje waar ik nu zit dan ook gebruikt worden als klaslokaal want in mei komt er een grote groep studenten van 23. Daar is het wachten
dan ook op, want tot nu toe zijn er steeds 1-4 studenten per week.


Aankomende week is het Semana Santa, de heilige week! Ik heb er ook een heel heilig beeld bij, heiligerd als ik ben, van toen ik in Spanje was. Toch, katholiek
als ze hier zijn, gaat het vreemd genoeg alleen maar over FIESTAS! Het schijnt een grote bierdrinkerij te worden met feestjes op het strand. Klinkt als muziek in de
oren en ben heel benieuwd!
Rafael heeft me gevraagd of ik wil helpen met de organisatie van een electro party op het strand, Luna y Sol. Als eeuwige electro-lover (ahum) zeg ik daar natuurlijk
geen 'no' tegen. Naast dit alles moet er ook nog gewoon gewerkt worden, staat er een concert van Mr. Vegas op de planning en zal ik voor 7 april het land uit moeten.
Dat wordt dus snel een tripje plannen!

Tot snel! Een zalig pasen alvast, zal een lekkere frisse cerveza Hondureña op jullie drinken als ik op het strand zit!
xoxo

Reacties

Reacties

noelie

jeetje tessa wat een nieuwe ontwikkelingen!! Hoop maar dat je gauw wat vind om in te wonen. Wat ik niet begrijp uit je verhaal: waarom moet je voor 7 april weg uit Honduras??? Heb ik wat gemist?? Zijn er nu wel genoeg studenten om te kunnen blijven werken??
morgen ga ik met Marijke naar de film! gezellig samen.
lief hou je goed ,dikke kus van mij.

Esmée

Hey sissy,

Dat was snel weer een verhaal! Wat jammer dat er zo weinig studenten zijn en nu de klassen gaan plaatsvinden in jouw huis! Ik hoop dat je snel wat anders kan vinden. Veel plezier op alle fiestas en het organiseren van de electro party. Een concert van Mr. Vegas?? En het land uitmoeten?? Ook ik begrijp dat laatste niet helemaal, dus snel een nieuw verhaal (inclusief uitleg) is weer gewenst;)!

Dikke kus,
Esmée

tessa

haha.. wat een verwarring schep ik weer!
Ik heb een tourist visa dat maar geldig is voor 3 maanden, dus binnenkort moet ik het land uit om het te kunnen verlengen. Of naar het consulaat in Tegucigalpa maar daar ga ik eigenlijk liever niet heen aangezien t best gevaarlijk is.

kelly

jammer dat ze dan weer weg gaaat mar jij bent er nog lekker moet het positief zien ;)

zij zou ook wel gebleven willen zijn ... is dat een goede zin nou ja ik weeet het niet ahahahah..

nou moet je weer je huis uit wat een rare maar wel leuke dingen maak je mee zeg :D hahahahahah

meid ga maar lekker genieten van je weekend doe ik dat hier ook met het wat iets moooier weer dan een paar weken geleden ..

happy pasen!!!

liefss xx

Nikita

Hee meis, wat een gebeurtenissen allemaal! Ik zit een beetje in hetzeflde schuitje, mijn kantoor gaat ook verhuizen. Kunnen het ook niet meer betalen! ;) Balen dat de lessen nu in jouw huis worden gegeven. Hopelijk vind je snel een andere plek om te wonen!
Enjoy Semana Santa en succes met het organiseren van de party!!

Liefs

Lot

lieve Tes! Ben jaloers! Klinkt goed allemaal! Succes met alle verhuisdingen.. kussie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!